HR EN
Glavni izbornik

Poslovna komunikacija i poslovni bonton

Poslovna komunikacija i poslovni bonton

Ovaj tečaj namijenjen je onim zaposlenicima poslovnih korisnika kojima je potrebno unaprijediti komunikacijske vještine u svrhu boljeg kontakta s vanjskim partnerima, klijentima, dobavljačima, gostima itd., kao i unapređenja timske suradnje.

Svrha i cilj ove poslovne edukacije je steći bolje komunikacijske vještine: pisana i usmena komunikacija licem u lice i telefonom (verbalna, neverbalna i paraverbalna), kako bi vaši zaposlenici i suradnici ostavili izvrstan dojam na druge. Naučiti pravila bontona u raznim poslovnim situacijama: pristojnost i uljudba, poštivanje kolega, poslovnih partnera i klijenata, bolje međusobno razumijevanje, poštovanje različitosti (diversity na radnom mjestu), kakav utisak drugi ljudi mogu dobiti o zaposlenicima, a time i o poduzeću, kroz njihovu interpersonalnu komunikaciju i uredno odijevanje. Shvatiti da su zaposlenici ogledalo tvrtke i predstavljaju vrijednost vašeg brenda. Razumjeti važnost pridržavanja internih smjernica o izgledu i ponašanju. Naučiti kako bolje upravljati svojim i tuđim emocijama i kontrolirati bijes, kako bi se prevenirale konfliktne situacije na radnom mjestu i s klijentima. Naučiti kako najbolje osobno doprinijeti strateškim ciljevima i vrijednostima vaše kompanije.

Teme:

  • važnost dobre poslovne komunikacije i poslovnog bontona
  • komunikacijski okvir: što je komunikacija (verbalna, neverbalna i paraverbalna)
  • forme poslovne komunikacije, npr. u hotelu (licem u lice, sastanci, pisana komunikacija, na telefonu..)
  • neverbalna komunikacija i poštivanje intenih smjernica ("kućnog reda"): odijevanje, osobna higijena, make-up, čistoća, geste, mimika, kašnjenje, trening osmijeha, ljubaznost i dr.
  • paraverbalna komunikacija i emocije: ton glasa, akcent, brzina govora, ljutnja, zajedljivost i dr. (retoričke vježbe)
  • stilovi komuniciranja: agresivna, pasivna, pasivno-agresivna, asertivna komunikacija
  • emocionalna inteligencija: kako upravljati svojim i tuđim emocijama i ostvariti rapport, kontrola bijesa
  • bonton, poslovna kultura i uljudba: zlatna pravila pristojnosti
  • dobra interpersonalna komunikacija u funkciji dobrih međuljudskih odnosa u timu
  • komunikacija i etika: poštivanje različitosti ljudi, diversity na radnom mjestu
  • osobni imidž kao komunikacija brenda tvrtke: kompanijske vrijednosti i kako se to odražava na goste

ADIZ d.o.o.

10040 Zagreb, Hrvatska
Križnog puta 60 (ulaz iz Ciglenečke ulice)

Tel: +385 1 2853 836
Fax +385 1 2853 836
E-mail: adiz@adiz.hr