HR EN
Glavni izbornik

Asertivnost i vještine poslovne komunikacije

Asertivnost i vještine poslovne komunikacije

Najvažniji kapital svakog menadžera je znanje kako raditi s drugima i pomoću drugih. Na ovom tečaju naučit ćete sve o asertivnosti, uspješnoj komunikaciji, vrstama i stilovima komuniciranja.

Saznat ćete važnost empatije u interpersonalnim odnosima i zašto je emocionalna inteligencija odlika uspješnih menadžera. Po čemu se aktivno slušanje razlikuje od drugih oblika slušanja? Dobit ćete potrebne alate za učinkovitu komunikaciju, koja će Vam pomoći da ostvarite svoje poslovne ciljeve.

Naučit ćete važnost prepoznavanja vlastitih misli i osjećanja te njihovog efikasnog prenošenja drugima, kako učinkovito upravljati svojim i tuđim emocijama (rapport).

Što je asertivnost? Koje su prepreke uspješnoj komunikaciji i mogu li utjecati na uspješnost Vaših poslovnih odnosa (sa suradnicima, šefom, poslovnim partnerima)? Koja je razlika između asertivnog ponašanja i komuniciranja u odnosu na ono agresivno i pasivno. Kako se zauzeti za sebe, a istovremeno zadržati poštovanje prema sugovornicima. Osvijestiti situacije u kojima Vam je teško reći „ne“ i razloge zbog kojih je to tako.

Za one koji žele dodatno usavršiti svoje menadžerske vještine, obavezne su i business & executive edukacije.

ADIZ d.o.o.

10040 Zagreb, Hrvatska
Križnog puta 60 (ulaz iz Ciglenečke ulice)

Tel: +385 1 2853 836
Fax +385 1 2853 836
E-mail: adiz@adiz.hr