HR EN
Glavni izbornik

Edukacija privatnih korisnika koji rade u turizmu

Edukacija privatnih korisnika koji rade u turizmu

Ukoliko želite biti prepoznatljivi po kvalitetnoj usluzi koje pružate gostima svog poslodavca (hotela, kampova, turističkih agencija itd.), ili ukoliko ste turistički vodič ili privatni iznajmljivač - fizička osoba, ovo je pravo mjesto za Vas. Ovaj program posebno je osmišljen za dodatni razvoj vještina potrebnih svim djelatnicima u turizmu koji sami žele dodatno investirati u rast i razvoj svojih kompetencija, kako bi ostavili izvrstan utisak na gosta, ispunili sve ciljeve i ubrzali svoj razvoj karijere rukovoditelja. Modularnog je karaktera, a možete izabrati sve ili pojedine treninge.

Osnovne informacije o svakom pojedinom treningu (modulu) pročitajte ovdje, a detaljnije informacije možete pronaći u priloženim specifikacijama:

Poslovna komunikacija i poslovni bonton za djelatnike u turizmu

Svrha i cilj edukacije je steći bolje komunikacijske vještine: pisana i usmena komunikacija licem u lice i telefonom (verbalna, neverbalna i paraverbalna), kako biste ostavili profesionalan dojam na goste.  Naučiti pravila bontona u raznim poslovnim situacijama: pristojnost i uljudnost, poštivanje drugih kolega, bolje međusobno razumijevanje, poštovanje različitosti, kakav utisak gosti mogu dobiti o Vama kroz vašu interpersonalnu komunikaciju i uredno odijevanje. Razumjeti da ste Vi ogledalo organizacije i predstavljate vrijednost brenda. Razumjeti važnost pridržavanja internih smjernica o izgledu i ponašanju. Naučiti kako bolje upravljati svojim i tuđim emocijama i kontrolirati bijes, kako bi se prevenirale konfliktne situacije na radnom mjestu i s gostima. Naučiti kako najbolje osobno doprinijeti strateškim ciljevima i vrijednostima vaše turističke organizacije.

Učinkovito upravljanje konfliktima za djelatnike u turizmu

Što su konflikti i što s njima? Koje su tehnike rješavanja sukoba s kolegom, u timu, sa šefom i naravno, s gostima? Što kada se posvađaju šef kuhinje i šef sale? Koji su komunikacijski alati za konstruktivno upravljanje sukobima i kako postati dobar medijator?

Na treningu ćete saznati kako konfliktnu situaciju na poslu možete vješto preokrenuti u pozitivnu suradnju. Promjene uvijek uzrokuju konflikte, a samo dobri pregovarači u takvoj situaciji uspijevaju doći do rješenja koje je povoljno za obje strane te se ne odražava negativno na zadovoljstvo Vaših gostiju.

Motivacija djelatnika u turizmu 

Neke djelatnike morate stalno „gurati“ da naprave posao kvalitetno i na vrijeme, a drugi sve naprave sami? U sezoni uvijek imate one koji „potegnu“ i one koji odrađuju samo najnužnije? Neki nisu timski igrači, niti su zainteresirani za posao, niti im je bitno zadovoljstvo gostiju, dok su drugi dobro prihvaćeni, uživaju u suradnji s ostalim članovima tima i zadovoljan gost im je najveće zadovoljstvo? Kako to da neki djelatnici rade loše, premda imaju veću plaću od onih koji su puno produktivniji, a manje su plaćeni? Imate problem s generacijskim razlikama u timu i želite znati kako ih motivirati da zajedno bolje surađuju i ostvaruju svoje ciljeve?

Ako vas zanimaju odgovori na ova pitanja, nemojte propustiti našu edukaciju o motivaciji turističkih djelatnika i timova. Nakon ove edukacije saznat ćete kako prepoznati što ih motivira, a što demotivira, kako bi poboljšali njihovu radnu uspješnost i time olakšali i ubrzali postizanje poslovnih ciljeva.

Svrha je upoznati se s teorijom i najboljim praksama motivacije suradnika i timova za vrhunske rezultate, sprečavanje nastanka konflikata na poslu, uspostava povjerenja u timu te lakše i brže donošenje odluka, kako bi ojačali konkurentsku prednost vaše turističke organizacije.

Ova edukacija namijenjena je svima koji rukovode timovima (rukovoditelji, voditelji timova, šefovi sale, recepcije, restorana, wellnessa, turističkih animatora....), ali i onima koji žele naučiti što pokreće njih same i kako održati vlastitu motivaciju, da bi uspješno motivirali druge.

ADIZ d.o.o.

10040 Zagreb, Hrvatska
Križnog puta 60 (ulaz iz Ciglenečke ulice)

Tel: +385 1 2853 836
Fax +385 1 2853 836
E-mail: adiz@adiz.hr