Poslovna komunikacija i poslovni bonton

Ovaj tečaj namijenjen je onim zaposlenicima poslovnih korisnika kojima je potrebno unaprijediti komunikacijske vještine u svrhu boljeg kontakta s vanjskim partnerima, klijentima, dobavljačima, gostima itd., kao i unapređenja timske suradnje.
Svrha i cilj ove poslovne edukacije je steći bolje komunikacijske vještine: pisana i usmena komunikacija licem u lice i telefonom (verbalna, neverbalna i paraverbalna), kako bi vaši zaposlenici i suradnici ostavili izvrstan dojam na druge. Naučiti pravila bontona u raznim poslovnim situacijama: pristojnost i uljudba, poštivanje kolega, poslovnih partnera i klijenata, bolje međusobno razumijevanje, poštovanje različitosti (diversity na radnom mjestu), kakav utisak drugi ljudi mogu dobiti o zaposlenicima, a time i o poduzeću, kroz njihovu interpersonalnu komunikaciju i uredno odijevanje. Shvatiti da su zaposlenici ogledalo tvrtke i predstavljaju vrijednost vašeg brenda. Razumjeti važnost pridržavanja internih smjernica o izgledu i ponašanju. Naučiti kako bolje upravljati svojim i tuđim emocijama i kontrolirati bijes, kako bi se prevenirale konfliktne situacije na radnom mjestu i s klijentima. Naučiti kako najbolje osobno doprinijeti strateškim ciljevima i vrijednostima vaše kompanije.
Teme:
- važnost dobre poslovne komunikacije i poslovnog bontona
- komunikacijski okvir: što je komunikacija (verbalna, neverbalna i paraverbalna)
- forme poslovne komunikacije, npr. u hotelu (licem u lice, sastanci, pisana komunikacija, na telefonu..)
- neverbalna komunikacija i poštivanje intenih smjernica ("kućnog reda"): odijevanje, osobna higijena, make-up, čistoća, geste, mimika, kašnjenje, trening osmijeha, ljubaznost i dr.
- paraverbalna komunikacija i emocije: ton glasa, akcent, brzina govora, ljutnja, zajedljivost i dr. (retoričke vježbe)
- stilovi komuniciranja: agresivna, pasivna, pasivno-agresivna, asertivna komunikacija
- emocionalna inteligencija: kako upravljati svojim i tuđim emocijama i ostvariti rapport, kontrola bijesa
- bonton, poslovna kultura i uljudba: zlatna pravila pristojnosti
- dobra interpersonalna komunikacija u funkciji dobrih međuljudskih odnosa u timu
- komunikacija i etika: poštivanje različitosti ljudi, diversity na radnom mjestu
- osobni imidž kao komunikacija brenda tvrtke: kompanijske vrijednosti i kako se to odražava na goste
ADIZ d.o.o.
10040 Zagreb, Hrvatska
Križnog puta 60 (ulaz iz Ciglenečke ulice)
Tel: +385 1 2853 836
Fax +385 1 2853 836
E-mail: adiz@adiz.hr