HR EN
Glavni izbornik

Održali smo edukaciju u Zagrebačkom holdingu podružnica Čistoća

Održali smo edukaciju u Zagrebačkom holdingu podružnica Čistoća

U organizaciji Stručne službe za rješavanje reklamacija potrošača Zagrebačkog holdinga d.o.o. podružnica Čistoća održali smo 14. ožujka 2019. edukaciju „Konstruktivno rješavanje reklamacija s korisnicima usluga“ za jednu grupu djelatnica i djelatnika koji komuniciraju s korisnicima njihovih usluga. Tijekom edukacije obrađene su bile teoretske i praktične teme, a svim polaznicima čestitamo na uspješnom stečenom znanju:  

  • vještine uspješne intrapersonalne i interpersonalne komunikacije,

  • verbalna, paraverbalna i neverbalna komunikacija,

  • što znači nekoga stvarno slušati; vrste neslušanja,

  • razlika između agresivne, pasivne i asertivne komunikacije,

  • tehnike asertivnosti,

  • što su konflikti: izvorišta, vrste, dinamika i faze po Pondy-u,

  • stilovi ponašanja u konfliktima i komunikacija,

  • upravljanje konfliktima,

  • strategije rješavanja konflikata korak po korak,

  • harvardski model win-win pregovaranja i rješavanje konflikata,

  • emocije u afektu i kognitivno restrukturiranje.

Izvor fotografije: ZG Holding podružnica Čistoća

ADIZ d.o.o.

10040 Zagreb, Hrvatska
Križnog puta 60 (ulaz iz Ciglenečke ulice)

Tel: +385 1 2853 836
Fax +385 1 2853 836
E-mail: adiz@adiz.hr